Forum
>
Grajdołek Mistrzów
>
Taki doom ino w 2d i platformowy
Gutex1
- Superbojownik
·
7 lat temu
ja ostatnio tylko na lapku i to na leżąco więc bez myszki trudno się gra.
Thurgon
- Superbojownik
·
7 lat temu
O przypomniałeś mi, że soldata chciałem po latach odkopać.
--
Próżnoś repliki się spodziewał. Nie dam ci prztyczka ani klapsa. Nie powiem nawet:"Pies cię j...ł"- Bo to mezalians byłby dla psa
Misiek666
- SIURBEMEDIZAPREKUNDA
·
7 lat temu
Gutex1
- Superbojownik
·
7 lat temu
misiek punch club świetny ale za długi ja wolę przycinać w Rising Storm chociaż po kilku godzinach grafa zaczyna wytwarzać w grze artefakty i granie staje się niemożliwe. Dio Evolve loguję się tylko by bonusa zgarnąć.
szatkus
- Superbojownik
·
7 lat temu
The easiest mode is "hard".
Za to pewnie trzy poziomy trudności powyżej hard
Za to pewnie trzy poziomy trudności powyżej hard
--
Misiek666
- SIURBEMEDIZAPREKUNDA
·
7 lat temu
salival
- Little Princess
·
7 lat temu
ragnarok
- Superbojownik
·
7 lat temu
Scalowanie tej pixelozy jest okropne, na 1080p aż bolą oczy, już nie wspominając, że ciężko stwierdzić czym biegamy i w co strzelamy.
--
" I flushed a bag of skittles down the toilet yesterday and watched a NASCAR race in 8 seconds flat. "
salival
- Little Princess
·
7 lat temu
:ragnarok "że ciężko stwierdzić czym biegamy i w co strzelamy" - no właśnie o to chodzi. W ten sposób potrzeba mniej klatek animacji, a pewna umowność jest wpisana w "konwencję". Poza tym retro z paletą 16M kolorów to żadne retro Mam kumpla, który ma obsesję na punkcie C64 i ten, gdy tworzy pixelart, upewnia się, że paleta jest dokładnie taka sama ja z C64 ( 16 kolorów o takich samych barwach jak w oryginale ) To można podciągnąć pod świadome "retro", ale nie rozpikselowanie grafiki, co by artysta za bardzo nie namęczył się nad tym. Pixelart i retro to też inna, bardziej detaliczna grafika z tamtych czasów, jak np. postacie z gier Street Fighter. Ale to byłboby drogie i finansowo nieopłacalne retro ( im więcej detali w statycznej grafice, tym bardziej detaliczna musi stać się animacja - a to już jest masa pracy ).
Dodatkowo, na co specjalnie mam uczulenie, zamiast "retro" spotyka się też termin "8-bit". Nie wiem na jakiej podstawie jest to używane, ale wydaje mi się, że im większe piksele, tym bardziej "8-bit" ( natomiast prawdziwy 8bit to właśnie wspomniane C64 ). Moda modą, ale dziś powody używania takiej umownej grafiki są znacznie bardziej złożone biznesowo, a dzięki temu, że "słaba grafika" otrzymała etykietkę "retro", to uczyniono z niej low-cost "ficzer" ( zwróć uwagę, że czesto taki pixelart tworzony jest przez samych programistów - nie potrzeba tu naprawdę wiele talentu by złożyć z kupki pikseli coś co wygląda jak "ludzik" itp. ).
Dodatkowo, na co specjalnie mam uczulenie, zamiast "retro" spotyka się też termin "8-bit". Nie wiem na jakiej podstawie jest to używane, ale wydaje mi się, że im większe piksele, tym bardziej "8-bit" ( natomiast prawdziwy 8bit to właśnie wspomniane C64 ). Moda modą, ale dziś powody używania takiej umownej grafiki są znacznie bardziej złożone biznesowo, a dzięki temu, że "słaba grafika" otrzymała etykietkę "retro", to uczyniono z niej low-cost "ficzer" ( zwróć uwagę, że czesto taki pixelart tworzony jest przez samych programistów - nie potrzeba tu naprawdę wiele talentu by złożyć z kupki pikseli coś co wygląda jak "ludzik" itp. ).
--
ragnarok
- Superbojownik
·
7 lat temu
O ile samą ideę pixelarta jak najbardziej rozumiem, o tyle zwracam uwagę, że w tym przypadku jest to wykonane tragicznie
Dla porównania gra tego samego autora/studia również dostępna na steamie:
A tutaj screen z Butchera:
Zdecydowanie coś poszło nie tak.
Wyszło coś ala brzydszy Soldat
PS. Polecam otworzyć grafikę w nowym oknie i porównać jak to wygląda w oryginalnej rozdzielczości.
Dla porównania gra tego samego autora/studia również dostępna na steamie:
A tutaj screen z Butchera:
Zdecydowanie coś poszło nie tak.
Wyszło coś ala brzydszy Soldat
PS. Polecam otworzyć grafikę w nowym oknie i porównać jak to wygląda w oryginalnej rozdzielczości.
Ostatnio edytowany:
2016-10-10 21:31:32
--
" I flushed a bag of skittles down the toilet yesterday and watched a NASCAR race in 8 seconds flat. "
supervegeta
- Superbojownik
·
7 lat temu
Grałem w demo/prototyp, jest całkiem miodnie. Grafika ma specifyczny, low-pix styl, ale mnie akurat kręcenie gównoburzy nie pociąga, więc więcej na ten temat nic nie powiem. Krew i flaki wszędzie, dobra muzyka, języki wrogów przyjemnie wypełniają tło, ogółem fajna sprawa.
Forum
>
Grajdołek Mistrzów
>
Taki doom ino w 2d i platformowy
- Kawałki Mięsne
- Palma Pikczers
- HydePark
- FotoSzopki
- Filmożercy, Książkoholicy i Muzykanci
- Moto Forum
- Jestem nowy i…
- Kuchnia Pełna Niespodzianek
- Grajdołek Potworny
- Głupie Pytania
- Narzekalnia :>
- Poezja Luźna
- Cmok Forum
- Półmisek Literata
- Inteligentna Jazda
- Pytania Do Redakcji
- English Jokes & Life (en)
- Nu, pagadi! (ru)
- L'esprit pointu (fr)
- Deutsche Welle (de)
- Sportowa Arena
Ciekawe wątki